වෙළෙද ප්‍රචාරණය හා අලෙවිකරණය සදහා ෆේස්බුක් (Facebook) මාධ්‍යයයේ ඵලදායීතාව පිළිබද අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author Jayasinha, R. A. N. M.
dc.date.accessioned 2023-02-02T09:03:29Z
dc.date.available 2023-02-02T09:03:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation The Journal of Studies in Humanities 2019, V - 5 / N - 2 en_US
dc.identifier.issn 2362-0706
dc.identifier.uri http://repository.rjt.ac.lk/handle/123456789/5544
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Department of Humanities, Faculty of Social Science and Humanities, Rajarata University of Sri Lanka, Mihintale en_US
dc.subject facebook en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject small business en_US
dc.subject social media en_US
dc.title වෙළෙද ප්‍රචාරණය හා අලෙවිකරණය සදහා ෆේස්බුක් (Facebook) මාධ්‍යයයේ ඵලදායීතාව පිළිබද අධ්‍යයනයක් en_US
dc.title.alternative (කුඩා පරිමාණයේ ව්‍යාපාර තුනකට විශේෂිතව) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search RUSL-IR


Browse

My Account